مسیر دسترسی به منوی حذف گروهی اسناد
حذف گروهی اسناد

اصلاحات / حذف گروهی اسناد            

  • در فرم حذف گروهی اسناد، اگر روی دکمه امکانات کلیک نمایید مشاهده می‌کنید که سه امکان گزارش گیری، مرتب سازی و نمایش سند را خواهید داشت، برای انجام هر کدام ابتدا محدودیت‌های دلخواه را برای انتخاب سند یا اسناد اعمال کنید، تیک اسناد مورد نظر را بزنید.

  • با انتخاب گزینه گزارش، می‌توانید گزارش تهیه کنید.

  • گزینه مرتب سازی اسناد را کلیک کنید.

  • هر نوع مرتب سازی را که مد نظرتان است را فعال کنید.

  • عملیات مرتب سازی، با ارسال پیغام‌های زیر از سوی نرم‌افزار به پایان می‌رسد.

  • با اعمال محدودیت ها و انتخاب هر سطر، گزینه نمایش سند را کلیک نمایید و سند مربوط به آن فاکتور را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری