در پنل نوبت‌دهی ، قبل از اقدام به نوبت‌دهی، ابتدا اطلاعات کارکنان را وارد کنید که از یکی از دو مسیر زیر صورت می‌گیرد.

عملیات مرتبط به کالا / پنل شغلی نوبت‌دهی

منوی پنل شغلی نوبت‌دهی

  • در پنجره برنامه کاری، بر روی دکمه پرسنل جدید کلیک کنید.

  • در پنجره تعریف پرسنل کار خدماتی، اطلاعات اولیه‌ی وی را وارد نمایید. کد می‌تواند بصورت اتوماتیک به ترتیبی که وارد شده، صورت پذیرد. در غیر این صورت، کد را بصورت دستی وارد کنید. اگر بخواهید یک پیامک را به چندین پرسنل ارسال نمایید، در قسمت گروه پیامک گروه موردنظر را انتخاب کنید. به صورت پیش فرض، گروه پیش فرض اشخاص قرار دارد.

نکته: در صورتی که بخواهید گروه جدیدی تعریف کنید، به گروه پیامک کاربران در پنجره تنظیمات سرویس دهنده مراجعه کنید.

  • در صورتی‌که بخواهید در فرم معرفی پرسنل، کد بدهکاری و بستانکاری تعریف کنید، قبل از باز کردن فرم معرفی پرسنل، از مسیر تنظیمات مدیریتی/تنظیمات نرم‌افزار/ طرف‌حساب، گزینه امکان ثبت کد حسابداری طرف‌حساب را فعال کنید تا بتوانید در سطح معین و یا تفصیلی، کد تعریف کنید. با کلیک بر روی دکمه تایید و باز کردن مجدد فرم معرفی پرسنل، همانند تصویر کد بدهکار و بستانکار به فرم اضافه می‌شود. پس از نوشتن اسم طرف حساب با کلیک برروی دکمه اطلاعات تکمیلی، فرم اصلاح طرف‌حساب باز می‌شود و می‌توانید اطلاعات را تکمیل کنید.

  • پس از ثبت اطلاعات پرسنل، در صورتی‌که بخواهید اطلاعات را تکمیل، اصلاح و یا حذف کنید، در فرم طرف حساب، پرسنل موردنظر را پیدا کرده و با استفاده از آیکون‌های موجود، آن را حذف و یا اصلاح نمایید. همچنین با استفاده از آیکون  اطلاعات بیشتری از جمله نمایش دفتر معین و سابقه مشتری را وارد نمایید. در این قسمت با زدن نمایش مشخصات، پنجره نمایش طرف حساب باز می‌شود که با کلیک برروی آیکون اصلاح، اطلاعات جدید را می‌توانید واردکنید.

  • فیلم راهنمای پرسنل جدید
اشتراک گذاری

راهنماهای مرتبط