اگر شرکت شما دارای چندین شعبه (مرکز) باشد و بخواهید درآمدها را به هر شعبه بطور مستقل تخصیص بدهید، باید مراکز درآمد تعریف نمایید. مراکز درآمد را در اول دوره و طی دوره می‌توان تعریف کرد. از مراکز درآمد در طی دوره در فرم‌های امور مالی و صدور سند حسابداری استفاده می‌شود.

مسیر دسترسی به مراکز درآمد

در اول دوره

اطلاعات اول دوره / مراکز درآمد

در طی دوره

امکانات/اطلاعات پایه / مراکز درآمد

  • براي معرفي يك مركز هزينه جديد، کد و نام یکی از مراکز را وارد کرده و سپس با زدن جهت‌نمای پایین می‌توانید مرکز هزینه بعدی را معرفی کنید. در هر ردیف با استفاده از دکمه حذف، آن مرکز هزینه را می‌توانید حذف کنید.

توجه: با اضافه شدن مراکز هزینه در نرم‌افزار، می‌توانید در طی دوره از این مراکز در فرم‌های پرداخت منوی امور مالی استفاده کنید.

اشتراک گذاری

راهنماهای مرتبط