اگر شرکت شما دارای چندین شعبه (مرکز) باشد و بخواهید درآمدها را به هر شعبه بطور مستقل تخصیص بدهید، باید مراکز درآمد تعریف نمایید. مراکز درآمد را در اول دوره و طی دوره میتوان تعریف کرد. از مراکز درآمد در طی دوره در فرمهای امور مالی و صدور سند حسابداری استفاده میشود.
مسیر دسترسی به مراکز درآمد
در اول دوره
اطلاعات اول دوره / مراکز درآمد
در طی دوره
امکانات/اطلاعات پایه / مراکز درآمد
- براي معرفي يك مركز هزينه جديد، کد و نام یکی از مراکز را وارد کرده و سپس با زدن جهتنمای پایین میتوانید مرکز هزینه بعدی را معرفی کنید. در هر ردیف با استفاده از دکمه حذف، آن مرکز هزینه را میتوانید حذف کنید.
توجه: با اضافه شدن مراکز هزینه در نرمافزار، میتوانید در طی دوره از این مراکز در فرمهای پرداخت منوی امور مالی استفاده کنید.