برای اخذ گزارش اسناد به شکل‌های مختلف از مسیر زیر اقدام نمایید. از اسناد موجود در نرم‌افزار با سه فرمت مختلف می‌توان گزارش تهیه کرد.

مسیر دسترسی به گزارش اسناد

 گزارشات / حسابداری / گزارش اسناد

  • با کلیک روی هر کدام از گزارش‌ها با تعیین بازه زمانی برای گزارش و انجام تنظیمات، گزارش تهیه می‌شود.
  1. گزارش اسناد به صورت معمولی:

در فرم نمایش سندها، با استفاده از شروط (تاریخ ثبت، سرفصل خاص، شماره سند و …) و زدن دکمه تهیه گزارش، سند حسابداری نمایش داده می‌شود.

  1. گزارش اسناد به صورت ستونی:

پس از اعمال شروط موردنظر و زدن دکمه تهیه گزارش، فرم گزارش مطابق تصویر باز می‌شود. در این نوع گزارش با کلیک راست روی هر سطر از اسناد می‌توانید به اطلاعات بیشتر مربوط به فاکتور، ضمائم اسناد و … نیز دسترسی داشته باشید.

  • گزارش اسناد به صورت فست ریپورت :(Fast _Rep)

پس از اعمال شروط (تاریخ ثبت، سرفصل خاص و …) برروی دکمه تهیه گزارش کلیک کنید تا اطلاعات اسناد حسابداری نمایش داده شود.

اشتراک گذاری