در پنل نوبت‌دهی، تهیه گزارش از نوبت‌های داده‌شده به مشتریان، از یکی از دو مسیر زیر صورت می‌گیرد.

عملیات مرتبط به کالا / پنل شغلی نوبت‌دهی

منوی پنل شغلی نوبت‌دهی

  • در پنجره برنامه کاری، بر روی دکمه گزارشات نوبت دهی کلیک و گزینه گزارش نوبت‌دهی مشتری را انتخاب نمایید.

  • در فرم باز شده، پس از انتخاب شروط موردنظر، با زدن دکمه تهیه گزارش می‌توانید از فاکتورهای پرسنل گزارش تهیه کنید و آن را پرینت و یا ذخیره نمایید.

  • برای تهیه گزارش پیشرفته، پس از انتخاب شروط موردنظر، روی آیکون  کلیک کنید. در این پنجره، مواردی که می‌خواهید در فرم گزارش نمایش داده شوند را انتخاب و در صورت نیاز، چیدمان فرم گزارش مانند ردیف ستون و سایز نوشته‌ها را تغییر بدهید. پس از کلیک رو آیکون تهیه گزارش، فرم گزارش باز می‌شود که می‌توانید آن را پرینت و یا ذخیره ‌کنید.

فیلم راهنمای گزارش نوبت‌دهی مشتری

اشتراک گذاری