پس از ثبت اسناد میتوانید آنها را حذف و یا اصلاح کنید.
مسیر دسترسی به منوی اصلاح اسناد
اصلاحات / اسناد
- شماره سند را انتخاب نمایید و گزینه تایید را بزنید.
- اگر سند دستی ثبت کرده باشید در فرم اصلاح سند حسابداری (موقت) پس از اصلاح، گزینه تایید را انتخاب کنید.
- اگر بخواهید سرفصل دیگری را اضافه کنید، دکمه insert کیبورد را زده تا فرم جستجو باز شود. در این فرم با زدن دکمه f5 کیبورد نوع جستجو بر اساس عنوان یا کد سرفصل تغییر میکند و با زدن دکمه f6 میتوانید جستجو را سریعتر انجام بدهید.
- در صورتی که سرفصل موردنظر را نیافتید، فرم جستجو را ببندید. سپس در فرم اصلاح سند حسابداری با استفاده از دکمههای
و
میتوانید طرفحساب یا سرفصل حسابداری جدیدی تعریف نمایید.
- اگر تغییری اعمال کردهید برروی دکمه تایید کلیک کرده و اگر میخواهید این سند حذف شود، برروی دکمه حذف کلیک نمایید.
توجه: در صورت صدور یک فاکتور برای اصلاح سند آن فاکتور، مطابق تصویر فرم مربوط (فرم حذف و اصلاح فاکتور و سند) آن سند به شکل زیر از همان مسیر ذکر شده باز میشود.
فیلم راهنمای اصلاح اسناد
در فیلم مراحل حذف و اصلاح اسناد که بعد از صدور فاکتور ایجاد شدهاند و در فرم حذف و اصلاح فاکتور و سند، توضیح داده شده است.