در طی دوره با استفاده از امكان دفتر تلفن ميتوانيد مشخصات افراد موردنظر را ثبت نماييد.
مسیر دسترسی به دفتر تلفن
دفتر تلفن
امکانات/ اطلاعات پایه / دفتر تلفن
- با کلیک روی دفتر تلفن، فرم دفتر تلفن با دو قسمت اطلاعات و گزارش مشاهده میشود.
با کلیک بر قسمت اطلاعات، امکانات مربوط به درج، اصلاح و حذف دفتر تلفن باز میشود.
- تلفن جديد: در اين قسمت ميتوانيد اطلاعات شخص جديد از قبيل نام، نام اختصاري، تلفن همراه، نمابر و… را وارد نماييد.
- اصلاح و حذف تلفن: اين دو گزينه همانطور كه از نام آن پيداست براي اصلاح و حذف اطلاعات ثبت شده به كار مي رود.
- تعريف گروه: با استفاده از اين امكان ميتوانيد برای افراد گروه تعیین کرده و در هنگام ثبت اطلاعات، هر شخص را در گروه مربوطه قرار دهيد.
- با کلیک روی قسمت گزارش میتوانید شروط صورت وضعیت دفتر تلفن را انتخاب و از اطلاعات وارد شده، گزارش تهیه نمایید.