در طی دوره  با استفاده از امكان دفتر تلفن مي‌توانيد مشخصات افراد موردنظر را ثبت نماييد.

مسیر دسترسی به دفتر تلفن
دفتر تلفن

امکانات/ اطلاعات پایه / دفتر تلفن

  • با کلیک روی دفتر تلفن، فرم دفتر تلفن با دو قسمت اطلاعات و گزارش مشاهده می‌شود.

با کلیک بر قسمت اطلاعات، امکانات مربوط به درج، اصلاح و حذف دفتر تلفن باز می‌شود.

 

  • تلفن جديد: در اين قسمت مي‌توانيد اطلاعات شخص جديد از قبيل نام، نام اختصاري، تلفن همراه، نمابر و… را وارد نماييد.
  • اصلاح و حذف تلفن: اين دو گزينه همان‌طور كه از نام آن پيداست براي اصلاح و حذف اطلاعات ثبت شده به كار مي رود.
  • تعريف گروه: با استفاده از اين امكان مي‌توانيد برای افراد گروه تعیین کرده و در هنگام ثبت اطلاعات، هر شخص را در گروه مربوطه قرار دهيد.
  • با کلیک روی قسمت گزارش می‌توانید شروط صورت وضعیت دفتر تلفن را انتخاب و از اطلاعات وارد شده، گزارش تهیه نمایید.

اشتراک گذاری

راهنماهای مرتبط