برای اعمال سرشکن هزینه‌ها حین صدور فاکتور و افزودن هزینه‌های سرفصل‌های متفاوت مانند حمل و نقل، هزینه تلفن و … در قفل نرم‌افزار گزینه سرشکن هزینه در قیمت خرید را بزنید.

• فعال کردن سرشکن هزینه‌ها از مسیر زیر صورت می‌گیرد.
دسترسی به سرشکن هزینه‌ در قیمت خرید و فروش
تنظیمات مدیریتی / تنظیمات نرم‌افزار
در قسمت مالی فاکتور، گزینه ثبت هزینه در فاکتور خرید و یا فروش (با توجه به نوع فاکتوری که می‌خواهید هزینه‌ها اضافه شوند) را بزنید و نوع سرشکن (ریالی یا تعدادی) را تعیین کنید.

• برای اعمال سرشکن‌ها، ابتدا می‌بایست عملیات مرتبط به صدور فاکتور (خرید یا فروش) را انجام بدهید. پس از تکمیل اطلاعات فاکتور، دکمه تایید را بزنید. در پنجره ورود مبالغ فاکتور، هزینه‌ها را اضافه کنید. بدین منظور ابتدا برای هر سرفصل طرف حساب مورد نظر را مشخص کرده، سرفصل هزینه را انتخاب نموده و مبلغ هزینه را در کادر وارد کنید. با زدن آیکون هزینه واردشده به لیست اضافه می‌شود و بدین ترتیب بقیه هزینه‌ها را اضافه کنید. در صورتی که بخواهید برای هرکدام از هزینه‌ها مرکز هزینه معرفی کنید، بر روی آیکون کلیک و برای حذف هر ردیف دکمه را بزنید. سپس آیکون تایید را زده و امور مالی را انجام بدهید.

اشتراک گذاری