در پنل نوبت‌دهی، تهیه گزارش از خدماتی که به مشتریان ارائه شده و فاکتورشان صادر گردیده، از یکی از چهار مسیر زیر صورت می‌گیرد.

عملیات مرتبط به کالا / پنل شغلی نوبت‌دهی

گزارشات / گزارشات نوبت‌دهی / خدمات تبدیل به فاکتورشده مشتریان

منوی پنل شغلی نوبت‌دهی

خدمات تبدیل به فاکتورشده مشتریان

  • در پنجره برنامه کاری، بر روی خدمات تبدیل به فاکتور شده مشتریان کلیک کنید.

  • در فرم باز شده، پس از انتخاب شروط موردنظر، با انتخاب آیکون  می‌توانید از خدماتی که به فاکتور تبدیل شدند گزارش تهیه کنید و آن را پرینت و یا ذخیره نمایید.

  • برای تهیه گزارش پیشرفته، پس از انتخاب شروط موردنظر، روی آیکون  کلیک کنید. در این پنجره، مواردی که می‌خواهید در فرم گزارش نمایش داده شوند را انتخاب و در صورت نیاز، چیدمان فرم گزارش مانند ردیف ستون و سایز نوشته‌ها را تغییر بدهید. پس از کلیک بر روی آیکون تهیه گزارش، فرم گزارش باز می‌شود که می‌توانید آن را پرینت و یا ذخیره ‌کنید.

فیلم راهنمای خدمات تبدیل به فاکتورشده مشتریان

اشتراک گذاری