در پنل نوبتدهی، تهیه گزارش از خدماتی که به مشتریان ارائه شده و فاکتورشان صادر گردیده، از یکی از چهار مسیر زیر صورت میگیرد.
عملیات مرتبط به کالا / پنل شغلی نوبتدهی
گزارشات / گزارشات نوبتدهی / خدمات تبدیل به فاکتورشده مشتریان
منوی پنل شغلی نوبتدهی
خدمات تبدیل به فاکتورشده مشتریان
- در پنجره برنامه کاری، بر روی خدمات تبدیل به فاکتور شده مشتریان کلیک کنید.
- در فرم باز شده، پس از انتخاب شروط موردنظر، با انتخاب آیکون میتوانید از خدماتی که به فاکتور تبدیل شدند گزارش تهیه کنید و آن را پرینت و یا ذخیره نمایید.
- برای تهیه گزارش پیشرفته، پس از انتخاب شروط موردنظر، روی آیکون کلیک کنید. در این پنجره، مواردی که میخواهید در فرم گزارش نمایش داده شوند را انتخاب و در صورت نیاز، چیدمان فرم گزارش مانند ردیف ستون و سایز نوشتهها را تغییر بدهید. پس از کلیک بر روی آیکون تهیه گزارش، فرم گزارش باز میشود که میتوانید آن را پرینت و یا ذخیره کنید.
فیلم راهنمای خدمات تبدیل به فاکتورشده مشتریان