در پنل خدمات سرویس پس از ثبت پذیرش، ثبت کارشناسی موقت و درج نظرات کارشناسان از مسیر زیر صورت می‌گیرد.

  • عملیات مرتبط به کالا / خدمات سرویس و نگهداری / ثبت کارشناسی موقت

  • در پنجره ثبت کارشناسی موقت، ابتدا شماره پذیرش را انتخاب کنید تا مشخصاتش درج شود.

  • پس از ورود زمان مربوط به تحویل دستگاه، نام دو کارشناسی موردنظر را جستجو کنید و در قسمت نظر کارشناسی، موارد مربوط به دستگاه (مانند تعمیر یا تعویض) را وارد نمایید.
  • نکته: نام کارشناس در صورتی نمایش داده می‌شود که در فرم معرفی طرف‌حساب، در سربرگ نوع طرف‌حساب، گزینه کارشناس را فعال کرده باشید.

  • در قسمت قطعات مصرفی، با توجه به نظر کارشناسان، قطعات مورد نیاز برای تعمیر دستگاه را با زدن دکمه space جستجو کنید. با زدن دکمه F5 نوع جستجو بر اساس کد دستگاه و نام دستگاه تغییر می‌کند و با زدن F6 کادر جستجو باز و با زدن F7 بسته می‌شود.

نکته: در فرم جستجوی کالا، کالاهای نمایش داده می‌شوند که پس از معرفی، برایشان فاکتور خرید صادر کرده باشید تا موجودیشان در انبار صفر نباشد.

  • پس از ورود نام قطعات مصرفی، در صورت نیاز به حذف یک ردیف، آن را انتخاب و F4 را بزنید و برای حذف همه موارد از F8 استفاده کنید. اگر کالا گارانتی دارد، تیک گارانتی زده شود. با زدن  کارشناسی به صورت موقت ثبت می‌شود. با زدن اطلاعات ثبت و وارد مرحله ثبت مالی کارشناسی موقت می‌شود.

راهنمای فیلم ثبت کارشناسی موقت

اشتراک گذاری